Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Koningsdag Muziekfeest Valkenburg

Dorpshuis Valkenburg
Kerkweg 3
2235 BC VALKENBURG ZH

Meer Info

Vier Koningsdag 27 april op het spetterende muziekfeest in het Dorpshuis!

Er is weer een fantastische line-up samengesteld met geweldige bands en leuke activiteiten voor jong en oud.

Geniet van optredens van topbands! DJ Michiel zal je meenemen met te gekke beats en de fantastische band Soulbeach zorgt voor opzwepende muziek. Ze brengen gegarandeerd de sfeer erin en bezorgen je een onvergetelijke muzikale ervaring.

Voor de jongere feestgangers zijn er buiten springkussens waar ze naar hartenlust kunnen spelen. Binnen is er een gezellige filmhoek waar ze kunnen genieten van leuke films en animaties.

Tickets zijn verkrijgbaar vanaf 12 jaar. Kinderen daaronder hebben gratis toegang! Als lid van de Oranjevereniging ontvang je een speciale kortingscode per e-mail, waarmee je jouw tickets kunt bestellen voor slechts €10,- in plaats van €15,-.

Prijzen

• Leden€ 10,00