Dorpshuis Valkenburg

Dorpshuis Valkenburg
Kerkweg 3
2235 BC VALKENBURG ZH

Sport- en recreatiecentrum Dorpshuis Valkenburg ligt midden in Valkenburg. De accommodatie omvat onder meer een sportzaal met sportcafé, een theaterzaal, een bibliotheek, diverse zorgfaciliteiten en een brasserie.

De sportvloer van het Dorpshuis meet 22 x 35 meter en is deelbaar in twee segmenten. Er zijn twee kleedruimten met aparte sanitaire voorzieningen. Naast schoolgebruik biedt de zaal in de namiddag, avond en weekeinde ruimte voor sport- en beweegactiviteiten van verenigingen, groepen en individuen.

Het sportcafé is voorzien van een bar en een sociale ruimte met tafels en stoelen. Het gebruik richt zich op de sporters en bezoekers van culturele activiteiten. In principe is het sportcafé ’s avonds en op zaterdag geopend. De grote zaal beschikt over een podium, horecafaciliteiten en audiovisuele voorzieningen.

De sfeervolle brasserie vormt het hart van het Dorpshuis en is te boeken voor diverse gelegenheden. Het is daarnaast mogelijk om zomaar binnen te lopen voor een lekkere lunch of diner. Om een tafel te reserveren of meer informatie over de arrangementsopties bel je 071-4014974.

Het …

Het Dorpshuis beschikt verder over een ruime theaterzaal, waar geregeld leuke optredens, voorstellingen en uitvoeringen zijn. De oppervlakte van de zaal is ruim 135 vierkante meter. Voor informatie over gebruiksmogelijkheden en huur van het Dorpshuis kunt u terecht bij het Sportbedrijf Katwijk via info@sbkatwijk.nl of 071-4015947.