K&O Katwijk staat voor Kunst & Ontspanning. K&O biedt verschillende educatieve en culturele voorzieningen, zoals cursussen, concerten, jeugdtheater en culturele uitjes.

Stichting Volksuniversiteit K&O (Kunst en Ontspanning) Katwijk wil de inwoners van de gemeente Katwijk en naaste omgeving mogelijkheden bieden voor een zinvolle en plezierige vrijetijdbesteding.

K&O biedt een groot aantal talen-, creatieve en algemeen vormende cursussen te organiseren. Daarnaast organiseert zij concerten, klassieke en folk, en jeugdtheater. Ook laat K&O een aantal keren per seizoen de Uit-De-Kunst-Bus rijden naar musea, theaterproducties en concerten in de grote steden. K&O probeert zo laagdrempelig mogelijk te zijn. Zo is er voor de meeste cursussen geen vooropleiding nodig en wordt ernaar zo laag mogelijke cursusgelden en toegangsprijzen voor concerten en jeugdtheater gestreefd. De organisatie is grotendeels in handen van vrijwilligers en werkt zonder winstoogmerk.

• Elke maandag 09.00 - 12.00 uur
  • Elke dinsdag 09.00 - 12.00 uur