Bij het Polderhuis op Vakantiepark Koningshof kun je dineren, een patatje afhalen, borrelen op het terras of een lekker kopje koffie komen drinken tijdens een fietstocht. Ook kun je hier in de ochtend verse broodjes halen of andere supermarktproducten. Deze locatie is trouwens ook prima geschikt voor een feestje!

Ruim 55 jaar geleden is familie Kromhout begonnen met “Camping Koningshof” in Rijnsburg. Door de jaren heen is er natuurlijk veel veranderd. De camping is uitgegroeid tot het drukbezochte, internationale ”Vakantiepark Koningshof”, met moderne faciliteiten. Bij het entree van het park ligt het nieuwe Polderhuis.

Het Polderhuis is in juli 2018 geopend. Eén nieu…

Het Polderhuis is in juli 2018 geopend. Eén nieuw gebouw voor verschillende faciliteiten zoals de supermarkt, restaurant, snackcafé, bar, receptie, wasserette, speelruimte en vergaderzaal. Het ademt een gemoedelijke en familiaire sfeer. Eenmaal binnen in het gebouw beleeft u een gezellig huiskamergevoel. De architectuur van het gebouw past zoveel mogelijk in de omgeving (de bollenschuren om ons heen en de bloemenkassen in het weiland).

Natuurlijk bent u hier ook welkom als niet-vakantieganger. Omwonenden kunnen hier dineren, een patatje afhalen, borrelen op het terras, in de ochtend verse broodjes halen of tijdens een fietstocht een kopje koffie drinken.

Geopend vanaf april tot en met oktober. Gratis parkeergelegenheid. Openingstijden kunnen wisselen, dus vooraf bellen of mailen is aan te raden.