Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Kunst en Crea markt op Koningsdag

Basisschool de Farèlschool
Koninginneweg 38
Katwijk aan Zee

Meer Info

Montmarte 2023 van OV Katwijk aan Zee

Op zaterdag 27 april is tussen 11.00 en 15.00 uur een gezellige Kunst en Crea markt 'Montmarte aan Zee' op het schoolplein van Basisschool de Farèlschool aan de Koninginneweg 38 in Katwijk aan Zee.

Meer dan twintig leden van het regionale KunstenaarsCollectief KuCo presenteren en verkopen diverse kunstwerken voor in huis of de tuin, leuke hebbedingetjes en cadeauartikelen.

Daarnaast vinden er verschillende demonstraties plaats. Gerrie van Reep laat zien hoe je steen bewerkt, terwijl Annie van Eden demonstreert hoe je sieraden maakt. Bovendien kunnen bezoekers getekend worden door portretkunstenaar Rick Alting Siberg.

Voor zowel jong als oud zijn er diverse workshops beschikbaar. Tineke van Amsterdam en Annet van Gerven leiden een schilderworkshop, Evelien Hazenoot begeleidt het maken van sleutelhangers, en Trudi Huigen verzorgt een workshop “Anders Mozaïeken”. Daarnaast zijn er materialen aanwezig waarmee je je eigen sticker kunt maken.

De workshops zijn gratis, maar er is…

De workshops zijn gratis, maar er is slechts beperkte ruimte beschikbaar. Deelname geschiedt op volgorde van inschrijving, en op = op voor de materialen. De workshops zijn geschikt voor deelnemers vanaf 8 jaar, maar jongere kunstenaars mogen onder begeleiding van een volwassene deelnemen. Bij slecht weer vinden de workshops plaats in de sportzaal van de school.

De workshops worden aangeboden door de Oranjevereniging Katwijk aan Zee in samenwerking met Kunstenaarscollectief KuCo, met dank aan sponsoren Snackbar de Vuurbaak en Schildersbedrijf Hans van der Plas.