Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Soefi Tempel: Wervelconcert

wervelconcert Soefi Tempel

Op zondag 14 april om 15:30 uur vind er in de Soefi Tempel in Katwijk een Wervelconcert van Iris van der Sar en Peter Wilms plaats.

De sierlijkheid van de werveldans van Iris van der Sar ontmoet de magische muziek van multi-instrumentalist Peter Wilms. Deze unieke combinatie creëert een wonderlijke wereld waarin je gemakkelijk tijd en ruimte vergeet. Zij laten zich tijdens de voorstelling leiden door wat ze voelen in het moment. Klank, ritme en beweging komen samen in het Nu.

De vormen en kleuren van de door Iris zelf ontworpen en gemaakte kostuums versterken het hypnotiserende effect van het wervelen en tillen de beweging op naar een bijzondere puurheid. Voeg daar de heldere stem van Peter en de betoverende klanken, die hij weet te ontlokken aan o.a. de marimba en de handpan, aan toe en de beleving van dit geheel wordt er een van onalledaagse schoonheid.

• € 27,50