Kom op zondagmiddag 26 mei naar Café The Pocket voor een optreden van de tribute-band Joe Undercover.

Joe Undercover is de 8 koppige Joe Cocker Tribute band met als frontman de enige echte ‘Dutch Joe Cocker’. Veel fans zijn verbijsterd door zijn enorme gelijkenis met de originele Britse zanger. Samen met een strakke ritmesectie, snerpende gitaarpartijen, meeslepende sax-solo’s en de vette soulstemmen van de twee zangeressen zorgt hij voor een geweldige muzikale show! Alle bekende en ook minder bekende nummers van de legendarische rockzanger komen voorbij met verrassende hedendaagse elementen.

De band heeft al twee keer eerder opgetreden in Café The Pocket, inmiddels zo’n 5 jaar geleden, en beide keren maakte ze er een prachtig feest van. Een ‘must see’ voor de echte Joe Cocker fans en alle andere muziek liefhebbers! ‘He has the sound, the looks & the moves!!’

De optredens in The …

De optredens in The Pocket zijn in principe altijd gratis maar vanwege de onvoorziene drukte bestaat, vrijblijvend, de mogelijkheid van het aanschaffen van een reserveringsticket, reserveren kan via de link onderaan de pagina. De kosten daarvan zijn 12,50, 10 euro daarvan wordt bij bezoek vergoed met twee consumptiemunten van 5 euro. Met een reserveringsticket is toegang gegarandeerd.