Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Filmavond in de bieb

Op woensdag 28 Februari vindt er in de verhalenzaal van de Bibliotheek Katwijk aan Zee een filmavond voor volwassenen plaats. Aanvang is 19:30 uur.

In de verhalenzaal van de Bibliotheek in Katwijk aan Zee vind maandelijks een filmavond voor volwassenen plaats. Deze maand draait er vanaf 19:30 uur kleurrijk kostuumdrama: de nieuwste adaptatie van de gelijknamige vierde roman van Jane Austen

De film verteld het verhaal van de welvarende Emma, die met haar vader op het platteland van Engeland woont. Ze vind zelf dat ze een enorm talent heeft voor het koppelen van de mensen uit haar omgeving, maar zelf lijkt ze een blinde vlek te hebben voor haar eigen liefdesleven. Deze nieuwste adaptatie is een lust voor het oog door de kleuren, de weelderige scènes en de humoristische personages en satirische dialogen. Een heerlijke romcom gesitueerd in het achttiende eeuwse Engeland.

Prijzen

• Volwassenen€ 8,50 Niet leden