...dat is zwemplezier voor iedereen!

...zwemplezier voor iedereen!

Wil je graag actief bezig zijn in het water of samen met vrienden of je gezin spelen en ontspannen in het zwembad? Dan ben je bij zwembad Aquamar aan het juiste adres. Zwembad Aquamar beschikt over drie baden met allerlei faciliteiten voor ontspanning, sport en recreatie. Kortom: een plek waar iedereen zich thuis voelt.

Faciliteiten

Zwembad Aquamar beschikt over een subtropisch recreatiebad, een wedstrijdbad van 25 x 35 meter met tribune, een multifunctioneel/doelgroepenbad van 12 x 25 meter, een peuterbad, diverse speelvoorzieningen voor kinderen, een moderne horecavoorziening, een vergaderruimte en een verenigingsruimte. Zwembad Aquamar heeft gratis parkeerfaciliteiten, is uitgerust met faciliteiten voor gehandicapten en mindervaliden en is rolstoel toegankelijk.

Het buitenterrein

Het buitenterrein van zwembad A…

...zwemplezier voor iedereen!

Faciliteiten

Het buitenterrein

Het buitenterrein van zwembad Aquamar beschikt over een ligweide met spraypark, bedoeld voor zwembadbezoekers die graag in de buitenlucht willen ontspannen en recreëren. Met een mooie waterspeeltuin en de ligweide is de buitenruimte een prachtige speelplaats voor de jongere bezoeker. Ingericht met allerlei verschillende toestellen, waar de kinderen met water kunnen spelen en experimenteren.

Voor de inrichting van de buitenruimte is veel aandacht geweest voor het groen. Het oorspronkelijke duinlandschap diende als een inspiratiebron en dat wordt op een natuurlijke en speelse wijze gepresenteerd.

Duurzaam & innovatief

En is het dan ook een verantwoord dagje uit? Jazeker! Zwembad Aquamar heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Daarom worden alle faciliteiten die Zwembad Aquamar aanbiedt op een duurzame en innovatieve manier ondersteund. Met het plaatsen van HR++ dubbelglas, het gebruiken van moderne ventilatiesystemen en een dak vol zonnepanelen bezuinigt Zwembad Aquamar flink op de jaarlijkse energiekosten.

Openingstijden

• Meer informatie over de openingstijden van zwembad Aquamar vind je op: www.zwembadaquamar.nl/schedule/openingstijden/

Kenmerken