Beachclub Wantveld

Beachclub Wantveld
Strandvak 22 - nabij Noordduinseweg 6
2221 BL KATWIJK ZH

Heerlijk zitten in de prachtige serre of genieten op de nieuwe loungebanken op het terras. Neem een heerlijk glaasje bubbels, een proeverij van gedroogde hammen of een salade met rauwe zalm, kreeft en tonijn sashimi.

Ga langs voor nog meer beleving en geniet van de open keuken waar je live ziet hoe de gepassioneerde koks het eten met liefde bereiden. Van huisgemaakt vloerbrood tot kreeft en van mannenburger tot ladyburger.

Laat je verrassen tijdens de maandelijkse foodmarket. Je maakt een keuze uit één van de vele verse vis of vlees soorten die worden gepresenteerd en ziet hoe de koks dat voor je klaarmaken. Bekijk ook alvast online de menukaart!

Kenmerken